Sweet dreams are made of this.

Erkänn ni älskar mitt påslakan ♥ Eller vad säger du Sirilini? :')
Har inte riktigt fått snurr på min vardag, är så trött om kvällarna och sen ska här duschas, packas, göras matlådor osv. Har åtminstonde hunnit betala alla räkningar och transaktioner, nu har jag bokstavligen gått i personligkonkurs och får leva på vatten och bröd ( bokstavligen ) tills den 27e nästa månad. Just nu känns den 27e fruktansvärt långt borta.. Har iallfall gjort månadens sista investering i att fixa naglarna, så på onsdag blir det äntligen av. Nä nu ska jag ta och se senaste avsnittet av VD som jag missades i fredags och måla naglarna. Imorgon jobbar jag till 15.30 och ska spendera eftermiddagen men massa småttingar. Mys.
Kommentarer
Siri

Got to love it!

Svar: Haha I know you do babe
mividamagica.blogg.se

2013-01-30 11:23:56
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: