Goodbye my lover, Goodbye my friend.

Idag lämnade min fem-hus-bort-granne och andra halva mig för tre år i Uppsala ♥ Otroligt stolt och glad för hennes skull med samtidigt känns det ordentligt i hjärtat. Dock är vi i samma tidszon och telefonnät denna gången så det lär underlätta. Och vem vet, kanske blir det en Uppsala tur till våren? :') .. Var iallafall på en snabb visit hos henne i förmiddags med en liten avskeds present fullproppad med amerikanskt godis och världens sötaste kort som är inhandlat i min favorit pappershande 555 Paperplus på MBK, Bangkok. Absolut värd ett besök om ni har vägarna förbi.
Kommentarer
Siri

Världens underbaraste! mamma och pappa tar med sig koppen upp imororn, längtaaar! men kängtar ännu mer tills du kommer upp!! Älskar dig<3

Svar: Oh! Jag saknar dig så mycket redan ska du veta.
mividamagica.blogg.se

2013-02-01 18:24:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: