Bildlöst inlägg

Jag som skulle sova såååå tidigt och därför bli såååå frisk också är klockan redan 02.00. Suck. Ibland är jag bara för hopplös.
Imorgon ska jag förresten byta rum. Wiie. Partydance mode on. Äntligen få slippa swimmingpoolen i badrummet som Ied kallar den. Dock trodde hon först inte mig när jag berättade det var två centimeter vatten över hela badrumsgolvet så jag fick helt enkelt plaska lite för att bevisa det. Och mycket riktigt, mitt plask hördes hela vägen till Koh Lanta. För övrigt är jag även paranoid för att det ska finnas kryp i min sängen (eftersom där satt en liten sötnos i onsdags) Så varje gång innan jag sover utför jag en smått autistisk ritual med en sprayflaska i ena handen då jag vänder ut och in på varenda bit av sängen. Nä nu ska jag belöna mig själv med 7 timmars sömn. Lär bli 8 om jag känner mig själv rätt. Höhö.

Kommentarer
farmor

Vem i hela fridens namn hittade detta "bottenskrap" av ett hotell. Se nu till så inte lilla "sötnosen" flytter med till nya rummet.

2013-01-04 13:40:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: