5' January

Jag hade jätte mycket bra saker jag skulle skriva i detta inlägget men kommer inte ihåg en enda.

Istället får ni se en bild på en flygplansvinge. Ännu en Bangkoks dag som gått offer för en outhärdlig sjukdom. Begav mig dock utanför dessa hotellväggar i exakt 5 timmar. Åt två mål mat, fixade äntligen mina naglar och kollade på en bio. Den femte sen jag kom till Bangkok. Sen sa energikontoret stop och jag fick trängas med indier i taxikön för att komma hem. Idag körde inte chaffisen fel, alltid något att fira. Klockan är snart 03.00 men mina hostningar håller mig (och kanske de nyinflyttade grannarna) vakna långt in på småtimmarna. Sitter i sängen omringad av ett gigantiskt snorpappersberg, massa mediciner och en bunt kläder som jag tar av och på beroende av vad febern ger besked om. Ska försöka få några timmars sömn nu innan jag vaknar upp till ännu en sjuk Bangkok dag. Kanske klipper håret, eller går på konstmuseum, eller... åhhhh vill bara ligga kvar i sängen egentligen men ja, bortkastade pengar kallas det. Har nog aldrig sett framemot att komma hem till betongen så här mycket, men sjuk vill man bara vara på hemmaplan, ingen annanstans xx
Kommentarer
farmor

Nej vet du. Nu tycker jag riktigt synd om dig. Det verkar som immunförsvaret har pajat. Hemlängtan tar tyvärr kål på det mesta. Välkommen om två dagar. Stor medkännande kram.

2013-01-06 15:31:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: