31' January

Så var det slut på Januari. Gick fruktansvärt fort om jag får säga det själv. Hann ligga sjuk i Thailand en vecka, komma hem från Thailand, börja jobba och sen jobba. Mycket mer än så blev det inte. Överlag levde inte Januari upp till mina förväntningar, fanns tydligen en hel del saker jag var tvungen att avklara på hemmaplan innan jag kunde lämna dem i 2012. Men jag har gjort det nu, och imorgon blir en nystart mot ljusare tider. För min magkänsla säger att 2013 har så mycket fint att leverera ♥
 
Imorgon börjar jag mitt andra vikariat i en ny klass med massa nya barn som har nya ansikten och nya namn, åtminstone för mig. Gäller att plugga satan för på måndag ska jag ha dem själv :') Hjälp! Blir nervös av bara tanken. Men så länge man tror på sig själv så kommer man åtminstone halvvägs. Hjälp var vi var kloka idag då. Imorgon är det 1 februari och fredag, vilket innebär fredagsmys - denna gången hemma hos min kära Sandra. Ska bli så mysigt att fira att veckan är slut och även skåla in vändningen mot ett ljusare 2013. Positivitet kära vänner - positivitet!
 
Kommentarer
farmor

Det kommer att gå bra att vara ensam "fröken". Du är bara så bra. Det värsta är väl i så fall, att precis alla vill vara nära. Du har samma inverkan på ungar, som flugpappar på flugorna en varm sommardag. Var glad för det. Lycka till.

2013-02-01 11:49:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: