3' january

Har inte haft någon lust alls att blogga på hela detta året (haha) men idag kände jag lite skuld så blir ett litet inlägg.

3 av mina 8 Bangkoks dagar har passerat. Hunnit med massa saker. Bland annat sovit bort en halvdag, bråkat med ett tiotal taxichaufförer, ätit isaan mat med p'Dew och Park, gått på bio själv, ätit stekt ris i sängen, dödat en kackerlacka, haft girls night out med p'Gardy, blivit sjuk, tittat på filmer, gett upp hoppet om åka taxi, gråtit i min säng, ätit MK med p'Nilo och p'Wie, tappat rösten, gått på bio för fjärde gången på en vecka osv. Intensiva dagar får ni hålla med om. Trotts det går tiden väldigt långsamt framåt.

Skulle egentligt åkt hem till min kära Mikey boy imorgon men eftersom jag saknar röst kapacitet (hyfsat trevligt om han inte behöver prata själv hela dagen) har vi skjutit det tills på lördag. Imorgon ska jag istället bota min sjukdom med bästa medicinen, shopping. Ska turnera runt på Terminal 21, Central World och Siam Paragon med mig själv. På så sätt sparar jag på min dyrbara stämma. Smart man kan vara då.

En tjusig liten bild från Ao Nang för någon vecka sen får ni också. Hjälp så snäll jag är idag då.

Kommentarer
farmor

Lilla gumman. Vi längtar också efter dig. SNYFT! Men för allt i världen "gaska" upp dig och haka upp enbart på det positiva.

2013-01-04 13:37:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: