29'e January

Har ni haft en trevlig tisdag? ♥ Det har jag iallafall haft. Jobbat 8,5 timmar på tre olika ställer så det har blivit en hel del trampande på racercykeln. Roligt att variera sig från årskurser, allt från att byta blöja till att lära ut hur man skriver bokstaven V på bästa sätt. Blivit sjukt skillad på att klippa ihop tre tråkiga iphone bilder till en liten rad också, ja, någon talang ska man åtminstone ha. När jag kom hem från jobbet kilade jag ner till Towelicious och drack te med henne och Freddy. Sen har jag mest tittat på oräkneligt många Chuck & Blair videos och spelat Candy Crush. Tjejen_med_liv_92. Ska kika på senaste avsnittet av OUAT innan jag sover, helt missat att det kommit ut. Imorgon har jag sovmorgon (!!!!) Ska in och fixa mina naglar in the big town och luncha med min kära Njieta, det ni. Sen ska jag jobba någon enstaka timme på fritids. xxx
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: