24' January

Ekar nästan så tyst här är. Men att gå till jobbet fem dagar i veckan har inte skett sen min skoltid så det kräver lite övning som resulterar i ganska mycket trötthet. Men imorgon har jag avklarat min första vecka, som visserligen varit ganska lugn mot vad komma skall, men en mjukstart har väll ingen dött av!? Var tvungen att se säsongs avslutningen av American Horror Story och hjälp så bra den var, faktiskt hela denna säsongen! :')
Imorgon är det fredag, verkligen fått nya perspektiv nu när jag inte jobbar lördagar och uppskattat helgen mer än någonsin. Flygande Jakob, sleepover, skräckfilm, shoppingtur, familjeutflykt och potentiellt biobesök - kan det bli bättre? Nä precis. Slutat redan 11.00 imorgon så tänkte fixa min punkterade cykel, städa garderoben och fixa till det här på bloggen. Sen ska jag hålla helg, så sjukligt skönt. xx

Kommentarer
farmor

Nu börjar det låta något. Vilken energi. Men helt åldersadekvat. Trevlig helg.

2013-01-26 16:28:40
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: