21' January

Måndag!
Varit en intensiv men väldigt lärorik dag. Började mitt 4 veckors vikariat, ska vara 2,5h/dag i en förskoleklass en tid framöver nu. Gick hur bra som helst och ser verkligen fram emot att komma till jobbet imorgon. Vid 11.00 bar det vidare till nästa förskola där jag först åt lunch på en avdelning innan jag kom tillbaka till mina små mysungar jag jobbade hos förra veckan ♥ En timmes pulkaåkning resulterade i en lugn eftermiddag då vi mest mös i soffan, byggde med lego, lästa böcker och spelade spel. Vips så var klockan 16.00 och det var dax att bege sig hemåt. Spenderat kvällen i sängen med lite serier, imorgon slutar jag redan 11.00 och sen ska jag luncha med en efterlängtad Sandra. Inte setts sen i fredags ju :') xxx
Kommentarer
Sandra

<3

Svar: <3
mividamagica.blogg.se

2013-01-22 21:27:32
Lisa

Åh! Den scenen asså :')

Svar: Ja! Den är riktigt härlig om somrarna :)
mividamagica.blogg.se

2013-01-23 01:40:14
URL: http://ttnl.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: