18' January

En stor eloge till mig som helt själv lyckades få elva trilska barn påklädda och trotts protester sedan tillbringa en timme ute i kylan. Jag som trafikpolis i pulkabacken. Med tanke på att jag blev nerspydd igår så blev denna dagen mycket bättre. Finns det något bättre än att krypa upp i soffan och läsa högt ur en bok, omringad av ett tiotal barn med tindrande och förväntansfulla ögon? Eller att trösta och blåsa på ett litet finger som någon slagit i en bordskant? ♥ Blev dock ganska ställd när jag fick frågan "Tycker du att du har alvöron för det tycker jag!" Haha blev helt mållös men jaha, första gången man fick höra det :') Ser framemot att spendera måndagseftermiddagen med dessa små busfrön igen.
 
Kommentarer
farmor

Du har alltid varit helt underbar med småungar. De söker sig till dig. Det är gåva värd att ta vara på.

2013-01-19 12:15:44
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: