17' January

Denna filten är utan tvekan det bästa köpet jag någonsin gjort när det kommer till filtar. Hade dock ingen aning om att det skulle bli det när jag och Tess sprang på den inne på Phaholyothin Place precis bredvid vårt hyreshus i Bangkok för över ett år sedan. Denna årstiden följer den med mig överallt i huset och att krypa ner under den efter några kalla timmar på jobbet är det inte mycket som kan slå. I skrivande stund har jag burrat  ned mig under den och lyssnar på Darin's tolkningar från höstens säsong av Så mycket bättre. Otroligt talangfull kille. Lite random, men bara någon dag efter jag lämnat Koh Lanta så checkade han in på Laguna. Lustigt att han hamnade på just det hotellet med tanke på det stora utbudet :') Jag har ju en tendens att missa kändisar sås det var väl inget oväntat. Ligger och väntar på att Sandra ska komma hem från jobbet så att vi kan träffas och resespekulera lite, blogg you later! xx
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: