Working 8 to 4, what a way to make a livin'

Min torsdag i iPhone bilder Dagen har verkligen sprungit iväg och innan jag visste ordet av så satt jag i en soffa med tre utslagna barn och dagen var slut :') Hade utomhusaktiviteter hela förmiddagen och sen höll jag spontant i en lektion under eftermiddagen. Imorgon öppnar jag och sen är det helklass hela dagen, på eftermiddagen har jag dock hört att det vankas film hihi. Oh vad jag älskar mitt jobb just nu, känns som om jag kommit helt rätt Tanken på att mitt fyra veckors vikariat tar slut om en vecka får det att skära lite i hjärtat..
Kommentarer
farmor

Härligt att höra att Lommas egen "queen of soap" har landat i det verkliga livet; även om det också kan vara fullt av små vampyrer och monster, som suger musten ur en.

2013-02-08 08:43:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: