Soap and Glory!

› Soap and Glory
Köpte med mig hem två nya Soap and Glory produkter från Thailand i år. Har läppglanset "Sexy Mother Pucker" sedan innan och enda sedan jag flyttade hem från Bangkok förra året har jag tänkt på de härliga rosa förpackningarna med 50-tals bilder och humoristiska texter på.
Soap and Glory produkterna kommer från Boots som förra året öppnade upp sina två första butiker i Sverige, tyvärr än så länge utan några Soap and Glory produkter. Soap and Glory är ett engelskt företag som grundades 2006 av hudvårdsexperten Marcia Kilgore. Idag har de både makeup, hud och kroppsvård i olika dofter och utföranden. De två produkter jag valde denna gången blev ansiktsmaken The Fab Pore som ska motverka porer och Trick and Treatment som är en concealer föra mörka ringar runt ögonen. Ser verkligen framemot att testa dem!
Kommentarer
farmor

Kör för porer. Men mörka ringar under dina vackra ögon. I din ålder. Hjälp!! Massor av frisk luft, god sömn och frukt och grönt och hälsosam kost motverkar väl sådant?

2013-02-11 12:46:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: