Melodifestivalen 2013

Bästa sammanfattningen av lördagens Melodifestival från Zlatan Det enda numret jag såg när jag zappade förbi i jakt på lördagsunderhållning var just Yohio och jag blev aldrig riktigt klok på hans stående hår. Kan inte minnas när jag senast såg ett helt avsnitt av Melodifestivalen. Tycker att det de senaste åren blivit en så lång och utdragen process med försämrad kvalitet. Annat var det när Brandsta City Släckers klappade händerna i takt och Sarek sjöng om eld och vatten till flöjtmusik. På den tiden hade jag varenda dubbel cd och jagade runt efter artisterna med mitt autografblock när de lyckades råffa åt sig en b-spelning på Center Syd :') Dock verkar Zlatte vara en rolig prick på twitter, kanske värt att spana in, om det nu är hans orginalkonto och inte någon jävla liten apekatt ( intern podcast humor #alexosigge ftw)
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: