Feb. 27, 2013

Hej bloggen (sådär ett halvår senare)!
Hade, tro det eller ej, planerat in lite blogg tid igår - men så somnade jag istället. Ohps. Idag har jag rantat runt i stor staden med världens bästa Sandra och njutit av sol och löning (bara det att min lön tydligen var spårlöst försvunnen så jag måste jaga banken imorgon..) Nu sitter jag på tåget, ska på ett um kvällssession eller vad man nu vill kalla det. Lite nervigt eftersom det gått många år sedan sist men det kommer säkert gå prima ballerina.

Kommentarer
Mia

Sv: tack! Ja, den var verkligen god :)

2013-02-28 21:49:53
URL: http://miaojulia.blogg.se
farmor

Nej! Vet du nu vad! Var har du tagit vägen. Ta inte mina små dagliga nöjen från mig. Snyft! Kram från din farmor.

2013-03-07 11:39:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: