Feb. 15, 2013

Happy Valentines Day (eller vad man nu säger)
Mitt rum är total kaos och mitt inre likaså. Hela huset är förresten i kaos eftersom det kommer en liten snickare som ska banka lite imorgonbitti. Har fått en fruktansvärt hicka och lite magknip på det. Men annars så, tackar som frågar.

Imorgon är det h e l g och den har inte varit så här efterlängtad på länge. Fick vaniljhjärtan på jobbet idag och sen lagade jag middag till Taikon familjen. Potatiskaka med räkröra och kräftor. Nj ska jag däcka i min säng. Hejdå osammanhängande blogg inlägg.

Kommentarer
farmor

Bra jobb du verkar ha! By the way. Pull yourself together. Det du inte kan ändra! Leave it. Det du kan. Do it! Kram-Kram

2013-02-15 11:35:59
★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Såå gott! <3

2013-02-15 23:56:31
URL: http://adaras.se
Elina

Gottegris!

2013-02-16 01:29:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: