3' February

Februari nu då va.. Denna månaden ska bli mycket bättre än den förra, inget snack om saken. Har under helgen suttit och klurat på lite mål och listor jag ska sätta upp för mig själv ( älskar listor!! dem är bäst) Här har vi resultat, vad jag hoppas att varje vecka i februari ska innehålla:

7 timmars sömn varje natt.
2 x 2 timmars teoriplugg.
3 x 1 timmes promenad.
1 eller 2 x 1 timmes privatövningskörning.
2 dagar då det kan mumsas onyttigt, inte mer.
Ska försöka anordna en date i veckan med en kär vän utanför betongen.
Läsa 100 sidor skönlitterärt för att få igång hjärnkontoret efter allt för lång vilan.

Höhö.. Kommer säkert få finemang. Känns åtminstone som om jag kommer må mentalt bättre om jag följer dessa rutinerna. Få lite "vuxen" styr på livet utanför jobbet. På tal om jobbet så pirrar lite i magen inför morgondagen, helt själv med de små huliganerna. Men det ska bli roligt, suttit och planerat lite idag och sen kör vi på improvisation vaa :') Nu ska jag se sista avsnittet av "En Pilgrims död" och ni för njuta av en svartvit bild. xoxo
Kommentarer
farmor

Listor är bra. Att följa dem ännu bättre. Lycka till.

2013-02-04 11:30:49
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: