10' February

Nighty Night, Little Sheep!
Inte den blekaste aning om var denna helgen tagit vägen men imorgon är det måndag igen. Sista veckan på mina vikariat och sen lär det bli lugnt under sportlovet. Suck. Nymålade naglar och flätor i håret har jag åtminstone hunnit med. Ska krypa ner hos Bieber nu och läsa lite bloggar

Mina mål för förra veckan blev inte ens halv klara men imorgon det blir nya tag. One step at a time. Exakt en månad tills det där mötet som kommer avgöra min framtid Laddar mentalt redan nu. Imorgon ska jag få träffa min favorit Sandra som jag inte sett sen i onsdags. Dock fuskade hon lite och svängde inom här tidigare i eftermiddag bara för att säga hej innan hon får vidare. Fina du Vilket meningslöst inlägg haha. Godnatt!
Kommentarer
nathalie morfis

såhär fint lack!!!!

2013-02-11 00:17:34
farmor

Jag är grymt nyfiken. Vad är det för ett möte som är så "avgörande"?

2013-02-11 12:48:21
Jessica

Helgerna springer alltid bara förbi :c

2013-02-11 15:41:00
URL: http://lifeofjk.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: