Face, hair and body.

Tog en lång dusch med riktigt take care feeling idag. Ansiktsmask, hårinpackning och sen återfuktning med body butter. Hur viktigt som helst nu när vi börjar gå mot kyligare tider, speciellt för alla som har lika känslig hud som jag. Ansiktsmasken Pores be pure jag kör på känns riktigt uppfriskande och får alltid hyn len och jämn efteråt. Hårinpackningen Natura är min favorit, dock är den från Thailand och har ingen aning om ifall man kan få tag på den här? Kör på sista burken nu så det är tur jag snart ska resa ner så jag kan fylla på mitt föråd. Personligen älskar jag body butters och har en liten samling av olika dofter, just denna Be Seduced doftar svagt av hallon, en doft som sitter kvar länge även om lotionen snabbt sugs upp av huden. Bara tre små tips så här på kvällskvisten! Nu ska jag måla naglarna, xoxo
Kommentarer
F R I D A - M A R I A

Jag använder också en ansiktsmask från Formula 1O.O.6 , den är så himla bra :)

Svar: Håller med dig, riktigt bra produkter! :)
mividamagica.blogg.se

2012-10-03 17:21:37
URL: http://frida-maria.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: