21 September 2012

Uppåt tempo i livet. Här får man bannemig hålla i hatten för att hänga med. Efter min mys morgon med gröt och kupiösa mängder av tea mötte jag upp Leo på Entré för att kika efter en jacka. Hittade en i första butiken, jackpot! Dock kände jag mig inte mentalt förberedd att punga ut 800 så nöjde mig med en tur till Systembolaget. Sen for jag hem i en supersnabb gul buss för att sälja min säng till ett trevligt par från Lund. Städade upp lite här hemma, tog en dusch och slängde mig på en annan gulbuss för att swisha tillbaka in till stan. Med mamma denna gången. Hämtade ut biobiljetterna och åt sedan asiatiskt på GA-torg. Filmen vi såg var en Oväntad Vänskap, en otrolig underbar film som man aldrig ville ska ta slut. Var hemma igen vid nio tiden, bakade en citronkladdkaka inför morgondagen samtidigt som jag snyftade till Skavlan. Nu ligger jag i sängen och ska äntligen sova, det har varit en lång dag. Ska upp imorgon och jobba, sen skynda mig hem och göra mig i ordning för tapas kväll hemma hos Freddie. Bara en vecka tills hon åker till Sydamerika 3 månader ska ha en liten avskeds middag med trevligt folk hos henne. Försöker uppdatera min iphone också, men den vill inte riktigt sammarbeta. Suck. Sovgott. xoox
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: