20 September 2012

Värsta förändringarna här på blogg.se :} Inte illa, inte illa. Har haft en vecka då mycket snurrat i mitt huvud, tankar har sprungit om varandra åt höger och vänster och även om jag egentligen haft tid att blogga så har jag inte kännt för det. Inte lyckats sätta några ord på print. But know Im back in the game!

Fick en mindre hjärtattack när jag hängde tvätt och himlen öppnade sig och regnet bokstavligen öste ner. Varit sådant tråkigt väder hela dagen, regn och kalla vindar. Kan det vara hösten som gör entre? Chillade i soffan med första säsongen av PLL, ser om den i brist av annat. Sen åt jag lite thaimat, dammsugade huset, fixade tvätten, ringde körskolan och lite andra nyttiga saker. Vid sex tiden hämtade Miss S upp mig och sen busade vi runt i hennes bil kvällen lång. Ska inte sova försent ikväll för ska ta bussen in till stan vid nio tiden imorgon.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: