14 September 2012

Usch, hade ingen som helst lust att gå ur sängen imorse. Regnet som piskade mot rutan fick sängen att kännas såå mycket bättre. Stannade kvar en och en halv timme trotts kissignödighet. Skills som jag säger det själv. Hann med massa saker. Som att läsa bloggar, kolla instagram, svara på mejl, spela ett onödigt mobil spel, flytta runt på min appar, planera vad jag skulle äta till frukost, vara taskig mot Ploysan i telefonen OCH fått en mystisk inbjudan. Dun dun dun. Sen gav jag slutligen upp och gick till köket för att äta makrill i tomatsås och titta på senaste avsnittet av Awkward. #teammatty for the win!
 
Nu har klockan hunnit bli redan 16.00 och jag har inte gjort så mycket mer. Städat undan efter igår, slagit sönder ett glas, ätit riskakor, zappat runt på tvn med pappa och planerat vad vi ska äta ikväll. Nu ska jag rocka en ansiktsmask innan jag slänger mig i duschen, okej inte slänger mig kanske, men ni hajar. Blir kanske äntligen en tur till IKEA ikväll, håller tummarna så hårt att de börjar bli blålila. Ganska meningslös dag egentligen men fruktansvärt skönt att ha en sådan ibland :}
Kommentarer
Elina

Du är lat du (a) toan är bara framför din dörr ;P men så gör jag med, ligger kvar trots att jag behöver kissa :P

2012-09-14 22:37:48
farmor

Alla djur utommänniskan vet att den viktigaste uppgiften i livet är att njuta av det. Så "softa" på du. Kram från din farmor

2012-09-16 12:15:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: