12 September 2012

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, eller nej, med en telefonräkning på 2 lax. Efter att ha hyperventilerat i en halvtimme och rivit av hälften av mitt hår i ren frustration försöker jag nu se lite objektivt på saken. Är ganska väldigt mycket säker på att jag har rätt för mig och om Tele2 inte går mig väl till mötes så förlorar de mig som trogen kund efter 6 långa år. (Att jag då förlorar två lax försöker vi att inte tänka på.)
 
Satt klockan på 07.00 imorgon bitti för att genomföra min terrorattack mot deras kundtjänst. En stark och enad front, dock ett trasigt inre. Suck. Skulle behövas Cola Zero och cupcakes i mängder + en en hel osedd säsong av Gossip Girl för att lindra min smärta, men nej, så roligt ska vi inte ha det. Målade istället naglarna i en mystik-ingivande färg och tänkte nu titta på det tredje avsnittet av Pretty Dirty Secrets. Eftersom det är exakt 01.34 minuter långt så tänkte jag sova sen. Hört någonstans att det bästa sättet att förbereda sig inför krig är en god natts sömn. (Eller så kom jag kanske på det nu precis) Sovgott, och om ni inte hör ifrån mig här på x antal månader betyder det nog att jag fått sälja min dator för att kunna betala telefonräkningen. Kul liv :}
 
Har inte ens lust att lägga in en bild i detta inlägget. Så upprörd är jag. Hajar ni nu va va va?
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: