11 September 2012

Bestämde mig för att återvända från de döda. Har varit så ytterst upptagen med diverse viktiga saker. So? Jag gillar att leka viktig. Det som egentligen hände var väll att Awkward hittade mig (Förmodar det går utför när man börjar hävda att en serie tvingade en att titta på den och inte tvärt om, rehab nästa). Men nu är alla potentiella serier avverkade så lär väll hänga här ett tag. (Innan en ny serie hittar mig och börjar förstöra mitt liv på nytt) Varit 20 i fem dagar nu. Börjat faktiskt börjat vänja mig. Inte alls så att det inte är någon skillnad alls, nejdå. (Tänkt vad många parenteser jag lyckades få med på några rader, stolt!)

Idag slängde jag mig dock in i framtidens fantastiska möjligheter och satte mig bakom ratten för första gången. Kändes som om det var dax nu efter 20år. Efter att ha kört runt, runt på en parkering i en timme med hjärtklappningar och kramp i foten kände jag mig ganska nöjd. Jag krockade inte, jag körde inte på någon och jag tog inte stryptag på min handledare. Bättre än förväntat helt enkelt. Avrundade dagen med en kopp te framför Svenska Hollywood fruar och en kvällspromenix innan jag hamnade här. Slutet gott allting fått!
Kommentarer
nathalieemorales.blogg.se

you're the new rehab :|

Svar: Jag misstänker det också!
mividamagica.blogg.se

2012-09-12 07:34:40
URL: http://nathalieemorales.blogg.se/
farmor

Nya projekt. Körkort och kvällspromnad!! That´s my girl. Me like. Kram från din farmor.

2012-09-12 10:35:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: