Romantisk, befriande och fullkomligt beroendeframkallande.

Var en riktig bokmal när jag var yngre men har inte läst och uppskattat skönlitterärt på flera år nu känns det som. Enda gångerna jag läser privat är någon deckare då och då under våra semesterresor. Men tänkte det skulle bli lite ändring på torpet nu. Har nämligen en drös av böcker på nattduksbordet som jag tänkt läsa ett bra tag nu så det var bara att sätta igång. Började överst med den omtalade "porr" romanen Fifty shades of Grey. Hunnit 400 sidor efter totalt 6 timmars streckläsning med paus för några timmars sömn. Fascinerande bok, men inte på det sättet jag trodde. Får nog ta och skriva ett längre inlägg om den när jag läst ut den. Haft uppehåll från läsandet i några timmar nu för att få ordning på en del saker vid datorn, längtar nu efter att få krypa ner i sängen och försvinna iväg till Seattle och Christian Grey..

↓ Mina nuvarande lilla bokklubb.
Fifty shades of Grey - Boken jag nämnde ovan.
Pretty Little Liars - Grunden till tv succén med samma namn.
Mörk Jord - Månadens pocketbok från Bokia fick slinka med hem.
Et ekstremt lykkeligt liv - Morbror Waages självbiografi, helt på danska.
Sankta Psyko - Tillfredsställer förhoppningsvis mig obession för psykhem.
Kommentarer
nathalieemorales.blogg.se

HAAHHAHa fan vad ful titel den hade på svenska... ska köpa på engelska så ingen tror jag är pervers om jag läser den ute (den låter fett pervers på svenska ju :'( )
och jag lovar, om du ska skriva om den sen och spoila den i din blogg så kommer jag döda dig -.- jag vet hur du funkar

Svar: HAHAHHA ser du så mkt jag har hållt mig ifrån att skriva ngt om den på min blogg... vill ju inte spoila ngt för kära gretchen ;) ( dvs. rädd om mitt eget liv)
mividamagica.blogg.se

2012-10-03 08:44:15
URL: http://nathalieemorales.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: