Rastlösheten själv.

Usch vad jag är rastlös. Ätit fejkad Massaman och spelat Campus Life på telefonen i min ensamhet. Plockat undan alla sommarskor och dragit fram alla mina sneakers. Jagat mamma runt i huset och skrikit hon ska umgås med mig. Räknat till 100 på danska. Bestämmt meny inför imorgonkväll. Sparat ner 52 nya Chuck och Blair bilder. Tränat på att rulla tungan. Uppdaterat blogglovin minst 20 gånger. Vickat på fötterna. Det har gått 2 timmar nu. 3,5 tills det är okej att sova. Mamma ska kolla på Grey's Anatomy nu. Som jag redan har sett. JAHA VAD VAR DET TÄNKT ATT JAG SKULLE GÖRA NU DÅ?!?!Drar mig för att ge mig in i 50 shades of Grey's värld för då vet jag att jag är fast enda tills på söndagkväll, minst. Kanske ska dricka lite Cola Zero och läsa lite PLL. Eller kolla på någon film. Eller rensa upp på datorn. Eller öva på att göra kullerbytter. Usch, vad dålig jag har blivit på att göra ingenting. Innan var jag ju typ bäst på det. Vilka First World Problems jag lider av.
Kommentarer
farmor

Du kan alltid ringa mig och se om det är läge. Så tar vi en rask promnad innan sängdags. Bra för både själ och kropp. Bästa sättet att bota åtminstona ett par av dina i-landsproblem. Kram.

2012-10-11 07:46:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: