19 Oktober 2012

Inledde fredagsmorgonen med en chailatte och lite skvaller med J innan vi tog oss till jobbet. Spännande värre.
Hela Mårtenstorget höll andan när denna limon landade in mitt bland alla grönsaksstånd. Dock var det varken presidenten eller Chuck Bass, det var tre tjejer klädda i tomtedräkter och korta kjolar. Besviken återvände jag till min potatis.
Way to Fashion. Försökte ta en spontan bild när jag promenerade hem från bussen utan någon vidare framgång. Tillslut fick jag stanna och ta en bild när jag stod stilla. Kan tillägga jag kände mig jätte dum och hoppades att ingen såg mig.
Tömde ut min väska och förundrades över innehållet. En nagelfil och två omaka vantar. En oladdad ipod och 546 kr löst fast där låg en plånbok. Ibland kan jag inte annat än imponeras av mig själv.
Avslutningsvis ville jag erbjuda mitt vacka-omsminkade-trötta ansikte och en tumme upp för att det är fredag. Och en tumme upp till för att jag hade fått en liten Kina leverans. Och ytterligare en tumme upp för att det kommit ut en nytt VD och ett nytt Grey's avsnitt. Det blir tre tummar upp men eftersom jag bara har två och var tvungen att hålla mobilen med ena handen blev det bara en. Komplicerat värre.
Kommentarer
farmor

Om ni unga flickor bara visste hur fina ni är utan allt möjligt fancy klet i nyllet. Vi gamla behöver shina upp oss och våra inköp räcker gott till att underhålla kosmetikindustrin. Så du och din syster behöver inte hjälpa till. Typ.

2012-10-26 16:05:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: