Godmorgon världen!

Vilken start på dagen. Flickan som aldrig äter frukost eller orkar sätta sig in i politik sitter nu, livslevande och utan hot, klockan 10.41 och äter frulle samtidigt som hon tittar på president debatten från igår. Guldstjärna i kanten där! Planerade att göra en smoothie men det fanns ingen banan så fick bli en mix av hallon, yoghurt och is, men det funkar lika bra det. Angående debatten så har jag läst lite överallt att folk kritiserar Obama för att gå till attack mot Romney osv. men jag måste väll ändå säga, ska man sig i leken ge får man leken tåla. Det är inte kamratstödjarna utan USA Presidents val. Dock tyckte jag faktiskt Obamas kommentarer mest var roliga, jag kan inte tänka mig att man ofta sitter och skrattar åt skämt i en slutdebatt (inte för jag sett så många) (typ en bara) så det var charmigt. Men nu har jag varit tillräckligt seriös så det räcker och blir över. Ska dricka Pepsi Max och kolla senaste GG avsnittet. Och där var mitt gamla vanliga jag tillbaka igen..
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: