Gengångare & Zombies

Om tjugo minuter ska jag bege mig mot stan för att möta upp Towe, vi ska gå på teater ikväll :} Jag älskar verkligen teater. Båda att agera och beskåda, adrenalinkickarna innan man intar scenen eller de sammetsröda sätena man sjunker ner i samtidigt som belysningen sänks. Det är verkligen total lycka för mig, på eller framför scenen har jag alltid varit genuint lycklig.

Nog med sentimentalt lyckosnack. Teatern vi ska se heter Gengångare & Zombies och är en avdammad remake på en gammal Ibsen klassiker. När vi förra veckan av en ren slump vandrade förbi teaterkontoret fick jag sån på postern i fönstret och när kontoret öppnade en timme senare stod vi på andreplats för att köpa biljetter. Kände oss riktigt kulturella och sofistikerade när vi vandrade ut därifrån med varsin biljett i handen. Blev lite förvånad över att det endast kostade 123kr per biljett, typ som en bio, fast så mycket mer levande. Fler teaterbesök tack! :}
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: