Firade lill lördagen med ett teater besök.

Föreställningen var bra, väldigt bra. Jag älskar känslan av att bara sugas in i en annan värld för några timmar, helt fri från alla andra tankar. Precis samma sak händer när jag övningskör, allting förutom bilen, trafiken och min körlärares röst stängs ute. Men tillbaka till pjäsen. Det var en väldigt tragisk och mörk historia där det ena avslöjandet avlöste det andra. Skådespelarna levererade, både med storartat agerande och välgjorda kostymer och där fanns en hel del humorinslag. Rekommenderar den starkt :} Framför oss satt en hel teaterklass från universitetet och killen framför Towe hoppade upp och ner av lycka och skrek "Omg, omg, omg!" vid pjäsens slut. Så ja, den var helt enkelt bra.

↓ Lite mobilbilder från en trevlig kväll med min kära Towe.
Kommentarer
farmor

Tack för fin resenssion. Kanske något för mig och mina "tanter".

2012-10-04 08:34:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: