Feels like I'm caught in the middle, that's when I realize...

Vilken nostalgitripp tillbaka till tidigt 2000tal. När min bästaste var här och umgicks lite ikväll  så passade vi på att se den 10 år gamla filmen Crossroads där Britney Spears spelar huvudrollen. Med tanke på att vi såg den sist tillsammans då vi endast var 10 bast var det riktigt roligt att se om den, denna gången med helt nya ögon. Först nu vi fattade att de pratade om att ha sex i en av de första scenerna. Gud vad liten och oskyldig man var för tio år sedan. Kläderna var så last century, för att inte tala om deras frisyrer och deras uttryck haha. Dock brast mitt hjärta lite när jag insåg jag levt i en lögn. Tydligen sjunger Britney "All I need is time, a moment that is mine" i sin låt I'm Not a Girl, Not Yet a Woman. Jag som i tio år gått runt och varit säker på att hon sjöng "All I need is time, and mum and dad is fine." Livet är allt hårt ibland.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: