En massa teori helt enkelt.

Hade hur roligt som helst på körlektionen idag. Tar alltid emot en massa timmen innan jag börjar, men så fort jag hamnar bakom ratten bokstavligen rullar allt på. Min körlärare sa efter lektionen att jag har det lätt för mig med körningen, mitt enda problem är att han tror mer på mig än vad jag själv gör. Hoppas nu jag har lika lätt för teorin också, fick nämligen hem alla böcker och häften idag, lika bra att börja plugga lite imorgon. När vi diskuterade under hur lång tid jag ville ta körkortet så ansåg han att jag utan problem skulle hinna få klart det innan vi åker. Vilket innebär på 70 dagar från och med idag. Vet inte vad som chockar mig mest, att han tror det är rimligt eller att jag åker så snart..

Kommentarer
farmor

Hoppas du bjudar på en premiärtur så fort körkortet är i hamn.

2012-10-04 08:37:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: