4 Oktober 2012

Drog mig hur länge som helst för att gå till banken och när jag väl kom iväg så började det regna. Karma is a bitch, isn't she? Snyftat lite till säsongsstarten av Grey's också. Skjutet på att se den hur länge som helst. Ja min vänner, livet är hårt ibland.

Eftersom förra årets "Kanelbullens Dag" spenderades med en upptinad ICA bulle i Bangkok tänkte jag slå på stort detta året och baka egna, med lite assistans från lillasystern. Ett VV-recept men hoppas att det smakar ändå. Nu ska jag plocka upp lite innan pappsen kommer hem från jobbet, vi ska äta något innan vi tar en runda med bilen, med mig bakom ratten och förhoppningsvis utan några mordförsök. Kvinnan med dataskills minus 100 upphöjt till två tänkte även försöka starta upp min dator som kraschade i le' Bangkok  för snart ett år sedan. Vi får se hur det går.
Kommentarer
farmor

Satt och väntade på att ni skulle svänga inom med lite kanelbullar. Chi fick jag?

2012-10-05 18:39:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: