28 Oktober 2012

Igår fyllde världen bästa hela 20 år, välkommen i klubben älskling ♥ Så samtidigt som jag gjorde mig i ordning inför dagen ringde jag och sjöng för henne. Sen ställde jag den traditionella frågan "Vad fick du?!?!" Den har varit vår standard fråga de senaste 13 åren. Varenda födelsedag har telefonen ringt exakt 30 minuter efter vi blivit uppvaktade av våra föräldrar och där har den andra varit med lite skönsjöng och sen en gedigen utfrågning om presentutbudet . Så varför bryta en tradition efter så pass många år? Dock har presenterna blivit tråkigare och tråkigare genom åren. Nu är det mer pengar, något smycke och kanske en välskriven bok. Annat var det när sparkcyklar och dockhus fyllde listan!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: