25 Oktober 2012

Så här fashion var jag idag när jag jobbade. Stylish alá fyra lager tröjor och tre par strumpor. Inte långt kvar tills mina trippel strumpor syns på catwalken i Milano, just sayin'. Laddade om busskortet också, suck, det lilla gröna kortet gör mig seriöst halvt ruinerad en gång i månaden. Om ni är intresserade så var jobbet lugnt idag. Tjattrade mest om programmet "Hela Sverige bakar" med alla tanterna som kom förbi och åt en massa cheritastomater. Nu är det dax för ett avsnitt av American Horror Story innan jag nannar kudden, ber till vädergudarna om att vädret utanför fönstret blåst vidare till mina släktingar i Köpenhamn imorgon när jag vaknar. Juste, imorgon är det fredag. Helgen kommer bli super. Satans informativt och hoppigt inlägg. Så går det när man försöker blogga 23.50 en torsdagskväll. Ska ge upp nu. Over and out.
Kommentarer
farmor

Jag tycker du är världens sötaste torggumma. Keep upp the good work. Kram-Kram

2012-10-26 15:58:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: