24 Oktober 2012

Ibland är jag så fruktansvärt trögstartad. Idag var en sådan dag. Trallade runt för mig själv hur många timmar som helst utan att få en endaste grej gjord. Sen tillslut satte jag mig framför tvn för att äta lite, kan lova att jag bokstavligen satte mitt stackars knäckebröd i halsen ett tiotal gånger under Halloween avsnittet av PLL. Tillslut gav jag upp alla försök att äta den och lät den vänta tills senare. Knäckebröd eller icke, den var ett fruktansvärt spännande avsnitt. Smärtar i mitt stackars hjärta att man måste vänta enda tills januari för fortsättningen..
 
Min nyaste grej är att dricka Pepsi Max med pressad lime i, så galet gott!!! (var tvungen att ha tre utropstecken bara för styrka hur gott det verkligen är) Alla måste springa och prova det nu direkt, har själv tappat räkningen på hur många glas jag klunkat under dagen. Slutligen kan jag meddela att jag äntligen börjar jag känna mig färdig med mitt rum, det som blev färdig målat för si så där 1,5 månad sedan. Men var sak tar sin tid och nu åkte även den lilla hurtsen ut. Nej, nu ska jag ta och koka en massa té, ska möta upp min ladies ute för lite onsdagsmys.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: