23 Oktober 2012

Idag åkte jag till den stora staden Malmö. Stack i fingrarna som bara den av shoppingabstinans så inhandlade lite nya saker till rummet innan jag mötte upp Leo. Hon slog på stort och blev med jacka innan vi intog Netto för lite shopping. Som den fruktkritiker jag blivit vägrade jag inhandla varesig avokado eller äpplen där, så det blev en omväg förbi Coop och en nöjd Ellen. Catt kom över och lagade mat tillsammans med oss, kycklinggryta som avslutades med Leo's himelska äpple och kanel cupcakes aom avnjöts framför säsongsavslutnigen av Hollywoodfruar. Hejdå Gunilla Persson hoppas vi aldrig ses igen. (egentligen hoppas jag nog att vi gör det, för mer provocerande och verklighetsskadad människa finns nog inte) Sen hoppade jag på min gula buss och åkte hem till betongen. Så var det med det.
 
Kommentarer
ALICIA FRANZÉN

Fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket och tack det samma! :)
mividamagica.blogg.se

2012-10-24 16:59:19
URL: http://aliciafranzen.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: