2 Oktober 2012

Har verkligen tagit mig friheter här på bloggen och vandrat in och ut som jag velat den senaste månaden. Sitter nu som ett frågetecken och vet inte riktigt hur jag ska inleda min blogg-comeback, hunnit glömma hur man sammanställer ett inlägg på bästa sätt. Men jag ska faktiskt försöka stanna nu. Det kan väll inte vara så satans svårt? Bara jag får klämm på det en gång för alla så kommer jag nog hänga runt här ett bra tag till :}
 
Redan tisdagkväll. Veckorna bara springer iväg utan att man ens hinner med hälften av allt man borde. Var i Värnamo i helgen och hälsade på frugan eftersom hon drar till Vietnam nästa vecka. Vi gick helt crazy med internetshoppingen där uppe utan att spendera allt för mycket pengar, så nu väntar man på att massa roliga saker ska trilla ner i brevlådan. Igår var jag hemma hos Freddie för att säga hejdå och önska henne en trevlig resa. Idag reste hon mot Syd Amerika och så var vi bara tre mountgräsare kvar i betongen. Men på lördag får vi förstärkning, äntligen
En liten bild från Värnamo, tvingade Michaela att stanna helt länge och titta på utsikten innan vi traskade vidare.
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: