10 Oktober 2012

Dagarna bara springer iväg nu förtiden. Endast 63 dagar kvar tills jag landar i mitt pulserande Bangkok. Jobbar allt för lite, men kör allt bättre. Start i backe stod på schemat idag. Om jag fortsätter så här är jag snart redo för Lombard Street. Lyssnar på Hollywood Hills & drömmer mig bort. Planerat att antingen spendera kvällen i sängen med Mr. Grey och en kopp té eller ordna lite filmmys med min bästaste. Funkar fint vilket som.

↓ Liten bildsammanfattning av de senaste dagarna. Bästavän flyttade hem från USA. Andra säsongen av Solsidan hade premiär. Vi såg Hypnositören på bio. Snabbvisit från favorit kusinen som så tjusigt bäddade min säng. Efterlängtad bokleverans anlände. Hösten är på ingång nu.
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: