"My midlife crisis. All my fantasies is in there, and that's it."

I morse när slog på tv:n för att kika på ett inspelat avsnitt av Homeland så hamnade jag mitt i en intervju med E.L. James, författaren bakom Fifty shades of Grey triologin som stigit mig ganska mycket åt huvudet. Inte bara det att hon har en härlig personlighet och är rak och ärlig, hon är även något av en smygförebild för mig. Inte på det planet att hon har BDSM sexfantasier och har skrivit böcker med genomgående sexscener, utan för det hon faktiskt åstadkommit. En tvåbarns mamma som efter hon passerat 40 bestämmer sig att göra någonting hon alltid velat göra och från ingenstans skriver hon på två år en bästsäljande trilogi som läses, diskuteras och debatteras världen över. Den prestationen om något är att se upp till. Och för alla som likt mig smygdrömmer om att en dag få något eget skrivet publicerat väcker det en hel del hopp!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: