En måndag i Stockholm.

Tänkte att ni alla var överdrivet intresserade av att se hur jag spenderade den sista dagen av min traintrip. Synd om er ifall ni inte var det, för nu får ni se det ändå. Stockholm var destinationen och Tess min medbrottsling. Vi orienterade oss hela vägen till Täby för första gången, fast i för sig, har man klarat av Bangkok så Täby just a piece of cake. Där fick jag gå crazy inne på Sephora och var glad så det räcker ända tills nästa år.
Tog ett välförtjänt lunchbreak på bästaste Jensen's Bøfhus, deras lunchbiff för 49kr förtjänas verkligen att hyllas.
Efter ytterligare lite shopping och promenad satte vi oss med varsin Chai på Barista för att slå ihjäl den sista tiden innan mitt tåg skulle tuffa hem. Det var en fin dag i en fin huvudstad helt enkelt. På återseende Stockholm, får väl att försöka klämma in en 2013-visit, eller kanske t.o.m två :}
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: