And it turns out - you can't save people from themself.

Länge sen jag var så här otaggad på att lördagsjobba, borde ju vara relativt van efter snart åtta månader.. Men efter morgondagen är jag faktiskt torgledig i nääästan två veckor, så borde inte klaga. Har egentligen lust att kika på senaste VD avsnittet som ligger och skriker på mig från datorn, men ska upp och jobba om 6 timmar. Återstår att se om förnuftet vinner över lusten?
Var för övrigt ute på en kvällstur downtown för en snabb dejt med min kompis som precis slutat jobba. Tydligen hade någon två gator längre ner fest och tydligen innebär det att det är fritt fram att använda den lilla gräsplätten 20 meter ifrån mitt hus som offentlig toalett!? Tre killar stod glatt på rad när jag cyklade förbi. Fräscht. Nej, nu ska jag sluta skriva onödiga blogginlägg och försöka sova trotts denna avsaknad av trötthet. Ska iallafall leka med Towe imorgon kväll och ha hemmabio i hennes säng så det ska bli trevligt. Over and out. Dream Grey xxx

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: