31 Oktober 2012

Var nästan en mini julafton idag. Hade totalt sju paket att hämta ut från Posten, hade inte räknat med att de var så stora så tvingades släpa med mig allihopa in till Lund ändå. Kände mig lite som en brevbärare som åkte buss. Tog en mysig och välbehövd fika med min kära kusin där det minsann mumsades på spökbakelse, är det Halloween så är det. Fick även smakråd och slog till med ett par rejäla vinterskor som ska invigas imorgon. Senare på kvällen åkte jag hem till Sandra för att prata Thailand med henne och Oscar. Efter vi lämnat av Oscar vid bussen hem stötte jag och Sandra på två patrullerande poliser som undrade vad som hände ikväll och vilken klass vi gick i, haha tog det som en komplimang att vi såg så unga ut. Poliserna var dock riktigt sköna och sjöng student sången för oss, delade med sig av lite raggningstips och önskade oss en fortsatt trevlig kväll. Nu kallar sängen för imorgon väntar jobb och sedan en tur söderut för att käka middag hemma hos min moster och morbror. ♥
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: