23 November 2012

Fredag idag. Man bara yippee ki yay. Fast nä, ska jobba imorgon. Så sy-ynd för mig. Planerade att gotta ner mig i sängen med lite serier fast nähä, både Grey's och TVD har uppehåll denna veckan (?!?!) Men det är lugna puckar, ska spendera kvällen med Mr. Pete himself. Pizza framför tvn och en thriller. Angry wife och lilla vickevire är ute på varsitt äventyr så vi får hålla ställningen här hemma. Ska nog gå vägen.
 
Saknar mina mountgräsare en massa ;__; Blir grön av avund när jag ser deras Stockholms updates överallt. Även om jag kom hem därifrån i måndags så hade det varit super mysigt att spendera helgen med dem i huvudstaden, senaste vi gjorde det var ju 2009. Kollat på SHM, käkat ute och... Oh. Hade ändå inte passat min ekonomi för fem öre. Har nämligen gått i personlig konkurs. Lyckades ta mig genom hela stan idag efter jobbet utan att köpa en pinal, dock hade jag Johanna som bodyguard och plånboksbärare. Tillät mig endast att byta en mössa och sen köpa julmust på ICA innan jag skulle åka hem. Så kul är mitt liv just nu. Men den som spar den har.. Eller vad det nu är man säger.

Passade bra med en bild på oss Mountgräsare från när vi var i Köpenhamn i början av månaden. Dock återfinns Towelicious bakom kameran.
Kommentarer
Amanda ▲

Så himla mysig blogg du har! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
mividamagica.blogg.se

2012-12-04 11:00:50
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: