21 November 2012

Hallihallå. Här har ni mig, en saftig liten tjej som heter mango (?!) Har placerat mig i vardagsrummet eftersom hela min familj sitter som på nålar med blicken klistrade på veckans Grey's avsnitt. Har egentligen redan sett avsnittet men kände mig lite utfryst från familjegemenskapen så beslutade mig för att se det ännu en gång. Kan vara lite provocerande och cool och kläcka ur mig saker som "Jag vet vad som händer" och "Jag vet svaret på det där" varje gång de spekulerar i vilka spännande saker som kommer att ske i avsnittet.

Drabbats av en höst nedstämdhet. Spenderat mesta delen av de två senaste dagarna i sängen och inte kunnat tänka ordentliga tankar. Skyller på vädret. Känner mig oinspirerad och det mesta känns meningslöst. Uppskattar inte ens serier eller Quizkampen längre, då är det illa. Men beslutade mig för att sluta upp med en massa självömkan och tog den första duschen sedan jag kom hem från min traintrip hehe fresh. Bytt sängkläder, tvättat och sjungit Pokemon låten. Diskuterat livet med Ploysan och ätit pad thai. Känner mig bättre nu! Puss och kramkalas xoxo
Kommentarer
farmor

Jag är full av beundran. Precis så ska en analkande höstdepression tacklas. You are a natural born KBT-terapeut. Kanske psykologyrket är framtiden? Kram

2012-11-23 08:12:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: