15 November 2012

Gtown levererar. Mös hela kvällen med de två första Twilight filmerna (peppar inför sistingen imorgon kväll!!) Johanna bakade super kladdiga muffins åt oss och vi battlade på Quizkampen bredvid varandra i sängen. Kan inte minnas när vi senast hade tid att bara hänga, snacka och mysa tillsammans utan några andra måsten. Eftersom värden är i skolan nu på förmiddagen, har jag städat lite, ätit frukost och pratat med ploysan i telefon. Tänkte tvinga med Johanna ut i Gävle kylan så jag kan knäppa lite bilder och kika på gamla byggnader (vet inte varför jag har för mig att det finns massa gamla hus i gävle?!) och ikväll ska vi laga tacos och avverka nummer tre och fyra av twilight filmerna. Sen är vi redo för fredag!!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: