14 november 2012

Då var jag och min rosa väska äntligen på väg. Denna gången ska vi ut på train-trip där första stoppet är Gävle metropol. Vi har hängt ihop ganska länge jag och min rosa väska. Rullat fram över Paris kullerstensgator, fläng runt i staterna och hängt i Stockholm tillsammans x antal gånger. Men nu är det Gävle som står på schemat, räknar med att landa in där strax efter sju ikväll. Stay tuned!
(Höll dock på att missa bussen till stationen, först efter att en liten skolpojke med alldeles för stor skolväska stirrat konstigt på mig insåg jag att bussen inte körde förbi min hållplats denna tid på dygnet! Jag och rosa väskan fick rulla genom hela betongen, men nu är vi äntligen på väg. Tack okända skolpojke!)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: