1 November 2012

Titta vilka fina blommor jag köpte med mig till min moster idag, kände mig typ som världens bästa systerdotter när jag räckte över dem. En trevlig middag hemma hos moster och morbror där även min kusin kom över för att käka. Hann även med en tur i stan för att leta lite Halloween detaljer inför lördagen, känner mig fruktansvärt pepp inför att både klä ut mig och för att gå ut (kommer från hon som aldrig klär ut sig och aldrig går ut). Borde egentligen sova nu för ska ta bussen till jobbet i mörkret om några timmar, tror faktiskt det kommer vara mörkt klockan sju, men vad vet jag, fruktansvärt länge sedan jag var uppe klockan sju. Men först ska jag titta på den senaste episoden av American Horror Story, xoxo
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: