I'm coimg home I'm coming home

Här satt jag en timme imorse och njöt, njöt av att vara hemma igen. Gårdagen var så perfekt som bara en Lanta dag kan vara. Massa kära återseende, en runda i Saladaan, middag på Thai-Isaan, drinkar hos Mook och slutligen strand häng med min bästaste.

Dagens prognos är lätt illamående och öronsmärta, men va fan, med tanke på att jorden egentligen skulle ha gått under idag har jag kommit milt undan. Läste att undergången blivit framskjuten till julafton haha, så taskig, av all dagar ska de välja julafton att få folk i panik och dödsångest. Jag säger då det.. Här märker med desto mindre att det är julafton om, um, tre dagar (fick tänka till lite där) Får dra på mig min rosa tomteluva på måndag och lämna årets enda julklapp (till Ied) (om jag kommer ihåg det)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: