Hoppas du mår bra

Thailand ♥ Mig. Eller åtminstone mitt ansikte och mitt hår, men det är iallafall bättre än ingenting alls. Jag har befunnit mig på thailändskmark i fem dagar och på dessa få dagar har det skett under. Ren och len hud i ansiktet, naglarna växer så det knakar och håret glänser så alla stackars thailändare blir helt bländande. Kombinationen av värmen, luften och kosten gör helt enkelt under för mina nordiska gener. Såg inte skymten av denna magi under mina 6 månader i Bangkok, förmodar att det lilla avgastäcket runt staden höll den borta. Annat är det här ute vid kusten, här frodas den likt aldrig förr. Borde helt enkelt kräva en månads hälsoresa till södra Thailands kust av min framtida arbetsgivare.


Klockan var typ fyra på eftermiddagen och jag ser sjukligt trött ut, men man blir sjukligt trött av att göra ingenting.
Kommentarer
farmor

Whow! Med den looken är det kanske dags för en ny "riskokare"? No ofense!! Ha! Ha!

2012-12-17 17:25:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: